Starter for 10
Brian Jackson (James McAvoy), a working-class youth from Essex, gets a chance to prove himself when he is accepted to respected Bristol University. As Brian navigates his way through his first year there, he finds romance with two pretty students (Alice Eve, Rebecca Hall) and tries out for a popular TV program called "University Challenge."