Stealing Cars
Billy Wyatt (Emory Cohen) is a young man with tremendous promise, but a troubled past leads him to the Burnville Camp for Boys. Billy must navigate his way through dangerous inmates and a cruel and punishing staff, but during it all, he learns to inspire others and find out the truth about himself in the process. Stealing Cars is a compelling drama with powerful performances by Emory Cohen, John Leguizamo, Mike Epps and Academy Awards nominees William H. Macy - Best Supporting Actor, Fargo, 1996 and Felicity Huffman - Best Actress, Transamerica, 2005.