Superman Returns
While Lex Luthor plots to destroy him once and for all, the Man of Steel returns after a long absence to a much-changed world. Lois Lane has moved on with her life, and society has learned to survive without him. Superman must find a way to reconnect with her and find his place in a world that may no longer need him.