Tales from the Crypt Presents: Demon Knight
Ex-soldier Frank Brayker (William Sadler) is the guardian of an ancient key that can unlock tremendous evil; the sinister but charming Collector (Billy Zane) is a demon who wants the key so he can initiate the apocalypse. On the run from wicked mercenaries for almost 90 years, Brayker finally stops in at a boarding house in New Mexico where -- with the help of its quirky residents -- he plans to face off against the Collector and his band of ghouls, preventing them from ever seizing the key.