The Bride!
A lonely “Frank” (Bale) travels to 1930s Chicago to ask groundbreaking scientist Dr. Euphronious (five-time Oscar nominee Annette Bening) to create a companion for him. The two revive a murdered young woman and The Bride (Buckley) is born. What ensues is beyond what either of them imagined: Murder! Possession! A radical cultural movement! And outlaw lovers in a wild and combustible romance!