The Cutting Edge
Stuck-up figure skating whiz Kate Moseley (Moira Kelly) is denied a gold medal at the 1988 Olympics after a fall. As Kate drives off partner after partner, her coach, Anton (Roy Dotrice), must quickly find her a new one in order to be ready for the next Olympics. Enter arrogant former Olympic hockey player Doug Dorsey (D.B. Sweeney), who briefly encountered Kate years before. Reluctantly teaming up, Kate and Doug's icy rapport begins to thaw, resulting in a chemistry both in and out of the rink.