The Dirty Dozen
As D-Day approaches, Colonel Breed hands the roguish Major Reisman an important assignment: He must train a team of soldiers to parachute across enemy lines and assassinate German personnel at a French château. The soldiers, recruited from murderers, rapists and criminals on death row, are promised commuted sentences. In spite of their history, the 12 men prove a spirited and courageous unit. Led by Major Reisman, they will exact revenge.