The Guilt Trip
“Barbra Streisand and Seth Rogen are the perfect comedy duo"* as they embark on one mother of a road trip! The plan for a quick stop at Mom’s takes a sudden turn when an impulse compels Andy (Seth Rogen) to invite his mother, Joyce (Barbra Streisand), on an 8-day, 3,000 mile, journey across the country. But the farther they go, the closer they get and Andy may realize that they have more in common than he ever imagined.