The Lighthouse
Two lighthouse keepers (Robert Pattinson and Willem Dafoe) fight each other for survival and sanity on a remote and mysterious New England island in the 1890s. From Robert Eggers, the visionary filmmaker behind horror masterpiece The Witch.