The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim
A sudden attack by Wulf, a ruthless Dunlending lord, forces Helm Hammerhand and his people to make a daring last stand in the ancient stronghold of the Hornburg. Finding herself in an increasingly desperate situation, Helm's daughter, Héra, must lead the resistance against a deadly enemy who's intent on total destruction.