The Protector
A young fighter (Tony Jaa) travels to Australia to retrieve stolen elephants that were promised originally to the king of Thailand. Once there, he enlists the aid of a Thai-born Aussie detective to help him achieve his goal, and he uses his fierce Muay Thai moves to battle an evil woman's gang of deadly bodyguards.