The Super Bob Einstein Movie
Actor, writer and producer Bob Einstein becomes famous for his iconic alter ego Super Dave Osborne, working with the Smothers Brothers, and playing Marty Funkhouser on the hit TV series "Curb Your Enthusiasm."