The System
Pushed to the edge to save his daughter, retired marine Terry Savage (Tyrese Gibson) is reduced to robbing drug houses to pay for her medical treatment. When Savage gets busted, he’s offered a chance at redemption in exchange for going undercover to expose corruption at a private prison headed by a sadistic warden, Lucas Fisher (Jeremy Piven). After a gang attack, he is taken under the wings of Bones (Terrence Howard) who teaches him the ways to survive inside the system. Fighting for his life when the warden forces him into The Dungeon - a vicious, underground fight ring - run by deranged inmate Joker (Lil Yachty), Savage recruits the very inmates that tried to kill him in a plan to expose the truth about the corrupt system and all those who ran it.