The Wedding Ringer
Socially awkward Doug Harris is two weeks from marrying the gal of his dreams, but he has a problem: He doesn't have any groomsmen for the occasion. Desperate and running out of time, Doug calls upon Jimmy Callahan, owner and operator of Best Man Inc., a company that provides attendants for friendless grooms. As Doug tries to pull off the con, a bromance unexpectedly blossoms between Jimmy and himself.