Three Smart Girls
This lighthearted musical follows the travails of 14-year-old Penny Craig (Deanna Durbin) and her two older sisters as they attempt to reignite a romance between their mother and their estranged father before he weds a fortune-hunter. Leaving their home in Switzerland, the three young women journey to New York City and hire a washed-up count (Mischa Auer) to break up their father's engagement, wreaking plenty of wholesome havoc for all concerned.