Threesome
At a sizable public college, high-minded student Eddy (Josh Charles) is forced to room with the slovenly Stuart (Stephen Baldwin), but the pair strike up a surprising friendship. When attractive co-ed Alex (Lara Flynn Boyle) is assigned to live with the two male students because of her gender-neutral name, a roundabout love triangle ensues. Eddy secretly yearns for Stuart, who wants Alex, but she prefers Eddy. The complex situation leads to sexual experimentation and strained relationships.