Trapped in the Closet Chapters 13–22
Trapped in the Closet is a 2007 musical comedy-drama film directed by R. Kelly and Jim Swaffield and written by Kelly based on the song of the same name. Released on August 21, 2007, the film follows protagonist Sylvester, a man who in order not to get caught cheating decides to hide in his affair's closet.