Tyler Perry's Duplicity
A high-powered attorney faces her most personal case yet when she's tasked with uncovering the truth behind the shooting death of her best friend's husband. With help from her boyfriend -- a former cop turned private investigator -- her search for what really happened leads her down a treacherous maze of deception and betrayal.