Unlawful Entry
Happily married Michael (Kurt Russell) and Karen Carr (Madeleine Stowe) call the police after a failed robbery. Officer Pete Davis (Ray Liotta) arrives and helps arrange the installation of a new security system. The grateful Carrs have Pete to dinner and strike up a friendship. Pete invites Michael to ride with him during a night's patrol and gives him the chance to beat up the burglar. Michael refuses and tells the disturbed cop to stay away, but Pete begins stalking the terrified couple.