911: Did the Killer Call?
After the brutal torture and murder of a woman bound in her home, her ex-husband calls 911, but police suspect he is actually the killer.
A wife wakes to find her husband dead outside in the snow, she calls 911; when the police discover a volatile history, suspicions are aroused; a man calls police after both his parents are shot dead in their home.
A wife is killed while calling 911 and her husband is shot in the leg; he claims it was an intruder, but the police have their doubts.