Back on the Record With Bob Costas
NBA player Carmelo Anthony; Rasheda Ali, daughter of boxer Muhammad Ali, and filmmaker Ken Burns; a roundtable discussion with Michele Roberts and DeMaurice Smith, executive directors of the NBPA and NFLPA, respectively.
Interviews with Dallas Cowboys owner Jerry Jones and 2021 WNBA champion and six-time All-Star Candace Parker; Keyshawn Johnson and Mark Leibovich join contributor Bomani Jones for the in-studio roundtable discussion.
Interviews with decorated Olympic skier Lindsey Vonn and broadcasting legend Al Michaels; roundtable discussion with former NFL cornerback Domonique Foxworth and author Howard Bryant.