Bitch X Rich
By Birth
When clever high school student Kim Hye-in scores a job tutoring a girl from a wealthy family, the gig opens her eyes to a glamorous new world.
Hye-in experiences a burst of popularity thanks to her social media posts from Na-yeon's bedroom. But taking more photos lands her in trouble.
Hye-in gets revenge against Na-yeon, only for her social media fame to implode. After more troubles, a tragedy changes her life forever.
As Hye-in reels from the trauma of what she saw, she receives an extraordinary offer. Later, she makes a new enemy at the mall.
On her first day at Cheongdam, Hye-in marvels at the school's luxe amenities. But she soon realizes it's not what she expected.
Hye-in and Seo Do-eon reach an agreement after a revealing conversation. Later, she gets a chance to elevate her status at school.