Blood
Ji-sang is a doctor who fights for justice and sets out to protect the sanctity of human life -- despite being a vampire.
Ji-sang wows his coworkers with his surgical skills. The new director, Jae-wook, seems pleased with Ji-sang’s reaction to seeing a patient’s blood.
Hyun-woo discovers that the injection is the same drug that killed Ji-sang’s mother. Ji-sang recovers and challenges the mysterious men to a fight.