Bobby and Giada in Italy
Bobby Flay and Giada De Laurentiis spend a month in Rome and Tuscany, soaking up history, revisiting favorite places and savoring the dishes that make Italy a go-to destination for global cuisine.
When in Rome
Bobby Flay and Giada De Laurentiis arrive in Rome and immediately seek out some pizza, gelato and pasta; they visit the neighborhoods they love, learn about four iconic pastas and sit down to a traditional Roman meal with Giada's mom.