Booba
Booba is a non dialogue family show following the adventures of a joyful, funny and curious little creature called Booba and his friends.
Easter Bunny
Booba chases after the Easter Bunny, and it turns out to be someone else each time.
Booba, using Twinkle's magic, summons a wave of cheese, and the friends from other worlds fight the Cheese Apocalypse.
Booba drives away the bumblebee to collect the flowers, but the bumblebee is reluctant to back down and decides to take the flowers back.