Car Fix
MegaRexx MegaRaptor
Fuller and Bumpus fabricate a desert-style spare tire carrier for the massive MegaRexx MegaRaptor truck; the 46-inch tire weighs a ton, and they show how to design and fabricate using the latest tools and equipment.
Woody Wagon
A Buick Roadmaster woody wagon is getting a complete restoration, and the guys will show when a body panel is worth saving and when it needs to be scrapped; they also bring some of the old wood back to life.
Some project cars need every body panel replaced, so Fuller and Bumpus show how to work with new sheet metal panels on a 1963 Impala; they also find a running Road Runner to have some fun with.