Chernobyl
Starring Jared Harris, Stellan Skarsgard and Emily Watson, 'Chernobyl' tells the story of the 1986 nuclear accident in this HBO Miniseries.
Plant workers and firefighters put their lives on the line to control a catastrophic 1986 explosion at a Soviet nuclear power plant.
Please Remain Calm
With untold millions at risk after the Chernobyl explosion, nuclear physicist Ulana Khomyuk makes a desperate attempt to reach Legasov and warn him about the threat of second explosion that could devastate the continent.
Lyudmilla ignores warnings about her firefighter husband's contamination; Legasov lays out a decontamination plan, complete with human risks.
Legasov, Shcherbina and Khomyuk risk their lives and reputations to expose the truth about Chernobyl.