"Chicago Med" - the newest installment of the compelling "Chicago" franchise - an emotional thrill ride through the day-to-day chaos of the city’s newest state-of-the-art trauma center and into the lives of the courageous doctors, nurses and staff who hold it all together.
Derailed
An elevated train crash interrupts the grand opening of the emergency department when an influx of crash victims arrive at Chicago Med.