Cinema Marte Dum Tak
The four infamous filmmakers, Kishen, Dilip, Neelam and Vinod, embark on a journey to revisit and recreate the lost glory of the 1990s pulp film industry.
Doosri cheekh
Although they are sometimes nostalgic for their golden days, all four directors are enthusiastically embarking on the pre-production of their films. It is clear that the biggest challenge is to find the star of the film.
Lights, camera, low-budget cinema. The four directors arrive on set to start shooting their films just as the king of cult cinema, Kanti Shah, appears to tell the secret history of pulp cinema.
The cameras keep rolling and the drama continues: every time filming comes to an end, discover the hard, dark secrets of the pulp film world.
As the films draw to a close, the four directors talk about their personal journeys. They recall their decisions, police raids, prison and lost friendships.
For the first time in their careers, the directors attend a red carpet premiere for their films, with the presence of some of the biggest names in pulp cinema and even an appearance by Arjun Kapoor.