People Magazine Investigates
PEOPLE MAGAZINE INVESTIGATES uncovers the heart-wrenching true stories behind crimes that transcended headlines and became part of popular culture. Exclusive firsthand interviews reveal shocking twists, new evidence, and unexpected resolutions.