Diary of a Prosecutor
In quiet Jinyoung, Lee Sun-woong navigates the mundane life of a local prosecutor. Amidst rumors of a haunted office, he investigates a mysterious shaman claiming to speak for the spirits.
Elite prosecutor Cha Myung-joo arrives in Jinyoung, shaking up the office. As she clashes with Sun-woong over a case, secrets from their past university days begin to emerge.
While Myung-joo recruits Jung-woo, a legendary swindler tests the team with a dramatic act. Meanwhile, the truth behind Sun-woong’s mysterious carpentry ruler finally begins to surface.
Sun-woong and Myung-joo clash over a desperate father's assault case. As they uncover hidden corporate truths, a sudden change in circumstances forces them to face the heavy burden of the law.