Diners, Drive-Ins and Dives
Diners, Drive-ins and Dives are popular again thanks to faithful baby boomers, a slew of younger fans and a whole new generation of owners. Join Guy Fieri as he visits classic "greasy spoon" spots, from a roadside shack in Tarpley, Texas to a Las Vegas sports bar with stellar stromboli.