Dino Ranch
Dino Ranch follows the adventures of the Cassidy Family as they tackle life on the farm in a fantastical, “prewestoric” setting where dinosaurs still roam.
Big Jon's Big Trouble
Jon’s enthusiasm gets the best of him when he tries to tame a rambunctious little dinosaur all by himself. Inspired by his hero Bo, he learns that some jobs you just can't do on your own.
When a rampaging dinosaur threatens to wreak havoc, thanks to Miguel and his observant nature, Jon learns that sometimes it's better to slow down and think the problem through.