Dream High
High school students who aspire to achieve their lofty dreams of becoming stars in the entertainment industry by enrolling at Kirin Arts High School, which offers a wide range of disciplines including singing, dancing, and acting. Each student must face and overcome numerous challenges, as well as experience the behind-the-scenes reality of the Korean entertainment industry.
All kinds of students are auditioning to be a student at Kirin High School. Hae Mi copes with rejection after losing her position to Beak Hee.
Hae Mi is forced to dance behind Sam Dong, but she doubts his talent. Sam Dong becomes attracted to Hae Mi after hearing her sing.
Baek Hee's event is a success. Si Beoum-su puts Hae Mi and Jin Guk on stage to undermine the director's authority - and it is a total disaster.
Hae Mi announces that she will beat Beak Hee on the first monthly test. But Hae Mi and Jin Guk are not allowed to take the Performance class.
Sam Dong gets hit by a flowerpot and he is sent to the emergency room. Hae Mi feels responsible for what happened, so she takes care of him.