Everyone Loves Me
After a humiliating rejection from her crush Gu Xun, out-of-work game artist Yue Qianling seeks comfort in her gaming persona and a new online friend.
Back to work and inspired by advice from her new online friend, Yue Qianling risks further embarrassment for a dance with her disinterested idol Gu Xun.
Triumphs at work buoy Yue Qianling despite her luckless love life, while Gu Xun narrowly misses a chance to meet the girl he's been pursuing online.
Missed connections lead Gu Xun to suspect there might be more to Yue Qianling, but work hobbles romance as development on the new game takes a turn.
A series of mortifying romantic missteps and degrading work pranks won't stop Yue Qianling from pursuing her idol Gu Xun, but the embarrassment might.
The gaming world and the real world collide when Yue Qianling and Gu Xun learn the shocking true identities of their respective online friends.