Feuds Turned Fatal
Workplace Wars
In 2021, in Newport News, Virginia, postal workers Jacquie Shabazz and Tashara Jackson fall out over an alleged affair, and a simmering feud explodes.
It's 2009 in Las Vegas and two men come face-to-face over a woman; three years of feuding end in 13 fatal seconds and decades on, neither family can forgive.