Fired Up!
After a chance encounter, Yi-hsuan and Lu-yung promise to reunite; when she visits his restaurant with friends, a fight erupts and a plate of fried rice stirs up forgotten memories.
At Jin Lai Xuan's grand opening, Hsiu-wen reminisces about Jin Lai Hao and her past with Lu-yung's father; Yi-hsuan digs into Lu-yung's history, bringing up long-buried secrets.
While implementing new changes at Jin Lai Hao, Yi-hsuan faces coworker conflict.
After the reopening of Jin Lai Hao, Lu-yung comes face to face with someone from his past.
While Lu-yung launches his plan with an ally, Yi-hsuan is determined to track down the source behind an influx of negative reviews.