Funny Woman
Barbara Parker is a Blackpool beauty queen with dreams of making it in London. She finds her voice in the male-dominated world of the 1960s comedy scene, and in doing so, takes London by storm.
The team reunites to record a triumphant last show, but there are still a few surprises in store for Barbara.