Gangstars
When a gangster discovers that he has cancer, he tries to reform himself and invests his black money in a movie. This situation gets him in contact with four other people, leading to hilarious situations.
KD the gangster shoots Ajay; as he falls dead he starts narrating the story about why KD shot him and three people are responsible for the shooting; Ajay is introduced as an aspiring writer/director.
Reddy aka Red is introduced as KD's brother-in-law, a wannabe film actor and someone who is obsessed with increasing his followers on Twitter.
College elections are coming up; Keerthi asks for a new seat on the bus so as not to sit with Ajay; hero and heroine are holding hands.