Go Go Squid!
Follow Team K&K's journey to world championship glory across 2 seasons! Season 1 features the sweet romance between the cold boss Han Shangyan and the genius girl Tong Nian. Season 2 continues the legacy as captain Wu Bai leads his team to victory in robot combat while winning the heart of his long-time crush, Ai Qing. A perfect blend of youth, chasing dreams, and epic romance!