Nearly a decade after the original Gossip Girl’s website went dark, a new generation of New York City private school teens are introduced to the unflattering reality of 24/7 social surveillance.
Just Another Girl on the MTA
The start of a new school year at the Upper East Side's elite Constance St. Jude's ushers in the arrival of a newcomer; while other students cling to their comfortable, glamorous lives, a mysterious presence threatens to upend the status quo.
She's Having a Maybe
As Zoya hesitantly explores a new romantic interest, Max aggressively pursues one of his own. Meanwhile, Julien sets out to fix her mistakes.
While the school takes drastic measures to smoke out Gossip Girl's identity, a blind item threatens to put an end to a Constance couple. Max pushes Julien to explore life outside her comfort zone, prompting both teens to uncover shocking family secrets. Zoya turns to an unlikely ally for help fitting in.
Tensions run high as Zoya reluctantly celebrates her birthday. Audrey levels with Aki. Kate gets an exciting opportunity.
As Halloween approaches, Zoya and Julien decide to team up. Meanwhile, an incident at a nearby school finds all eyes on Gossip Girl, leading Kate to question her future. Aki intervenes in Max's personal life, and Audrey panics over her own. Zoya's new friend has Obie worried.
When Obie’s mother comes to town, Zoya begins to question his nature – and nurture. Julien decides to take her brand to the next level. Aki and Max come together to support Audrey.