Happiness
When a new type of infectious disease spreads in a high-rise apartment building, the tenants are separated from the rest of the world; the befuddled, isolated and afraid residents' only hope of survival is in their own hands.
Public Rental Apartment
Jung Yi-hyun investigates a murder where the victim has teeth marks on his neck; after surviving an attack, Yoon Sae-bom gets taken to a facility.
The sudden lockdown puts Park Seo-yoon in Sae-bom's care; Yi-hyun investigates the fitness instructor's connection to Next.
Joo-hyung visits the gym planning to get back at the couple in unit 501; a person enters the building as another leaves.