Harlem
Four ambitious best friends, Camille, Tye, Quinn and Angie, navigate relationships and careers in New York City.
Just as Camille thinks she's in total control of her life, her ex shows up, making her question her choices; Tye receives an acquisition offer on her app; Angie questions what her next career step will be; Quinn has a rough night on Long Island.
Saturn Returns
Tye is invited to do a Forbes interview, and decides to end things with Shayla; Angie is offered a role in a musical; Quinn struggles to make ends meet as the rent increases for her store; Camille's boss tells her some bad news.
The girls try to cheer up Camille after the news of Ian's engagement; Tye has an awkward connection to her Forbes interviewer; Angie hits it off with her Uber driver; Quinn meets a new prospect on a dating app.
Dr. Pruitt invites Camille to speak on a panel; a male stripper catches Quinn's eye; Tye struggles with a hair crisis; Angie tells a lie to get a nanny job.
Camille goes to Ian's parents' going away party; Tye and Anna give things a try; Quinn attempts to keep things casual with Sean.
Angie tries to track down a man to keep her warm for the winter; Jameson and Camille talk about what's next for them before a text sends her spiraling; Quinn takes Sean as her date to an event for Isabelle; Tye faces a health scare.