Hotel delluna
Located in the middle of Seoul, Hotel del Luna is the eponymous hotel that caters only to ghosts; the beautiful but ill-tempered CEO is cursed to manage the hotel due to a terrible crime she committed, but cannot remember.
Jang Man-wol makes a deal with a man near death, she'll save his life if he gives her his son; Koo Chan-sung receives a birthday surprise.
Chan-sung stops by Hotel Del Luna with full intentions of paying back his father's debt; Chan-sung goes in search of the person who stabbed Man-wol.
Man-wol shows Chan-sung around the hotel on his first day as manager; a student asks for help; Man-wol mulls over her existence.
Man-wol and her staff are shocked to see the old tree showing signs of life; Chan-sung lets a ghost borrow his body to find her lover.
After saving getting saved by Man-wol, Chan-sung wonders why she did so; the hotel prepares for a wedding for a bride.
Man-wol is forced to examine the hotel's financial state; Ji Hyeon-jung visits Kim Yu-na at school; the staff welcomes a fake king.