Human vs Hamster
In this interspecies competition series, humans and hamsters square off in epic battles of skill, strength, and agility for cash prizes.
Teachers and Nurses
To kick off the competition, teachers and nurses square off against four mighty hamsters before one team takes on Shadow in the final.
In three all-new challenges, the Trivia Kings and Volunteer Queens take on hamsters Astro, Lightning, and Romeo, as well as returning favorite Kevin.
The Weekend Warriors and Theater Kids get the first look at the challenge "Wiener Takes All" before Astro tries to take all in the final.
Lawyers and wrestlers step into the ring against familiar foes and the new furry competitor, the Professor.
Facing off against firefighters from Rhode Island and New Jersey, the hamsters look to snuff out the competition in a new challenge.
Dancers and magicians take center stage in another new feat before Lightning attempts to steal the spotlight in "Escape the Cage."