I Love Dick
Set in a colorful academic community in Texas, this series follows a frustrated filmmaker named Chris and a writer, Sylvere, who are in a troubled marriage, and their fascination with a charismatic professor named Dick. The story is adapted from Chris Kraus' novel of the same name, and is told Rashomon-style, where shifting points of view reveal contradictory interpretations of the same events. Kevin Bacon plays the titular role, a renowned, macho scholar who infuriates Chris but also unleashes her artistic awakening.
An evening with a celebrated artist has an unexpected effect on a couple in a faltering marriage.
Sylvere insists that Chris try to undo the damage she has done; Chris' letters bring Toby and Devon together.
Sylvere and Chris proceed with their plan -- until Dick surprises them; Devon and Toby go their own way.
Chris grapples with the consequences of a grand gesture; Devon takes issue with Toby's project, which has gone viral; an unlikely truce.