Lawless Lawyer
Back to the Lawless Roots
Ha Jae-i returns home to her father who's got loan sharks banging on his door. Bong Sang-pil takes over his mother's old office.
Jae-i joins Sang-pil's firm as a paralegal, and wonders why he seems so intent on taking a case involving a detective accused of killing the mayor.
Sang-pil provokes Cha Mun-sook with the intention of getting himself locked up. Jae-yi sets out to secure a witness who can confirm their client's alibi.
Sang-pil swipes a cellphone from the true culprit behind the mayor's death. The court refuses to accept a critical video as evidence for the defense.
Jae-yi struggles to accept that everything she knows about Mun-sook may be a lie. In court, Sang-pil draws out an explosive confession from a witness.
Learning the sad truth about her mother helps Jae-yi understand Sang-pil's motivations. The final hearing of Woo Hyeong-man's trial delivers surprises.