LEGO Friends: The Next Chapter
Aliya, Autumn, Leo, Zac, Nova, Paisley, Olly, and Liann navigate their first year of high school while becoming friends; during that first year, the teens rally to save a dilapidated building and convert it into a community center.
Welcome Zac
Feeling the pressure of attending a new school, Zac attempts to live up to the expectations of his classmates and hurts a new friend in the process.
Expressing her anger through art, Liann draws a rude picture of Nova; when the picture gets released, Liann must track it down before Nova sees it.
Unaware that they have the answers to each other's problems, Nova fails to make a popular video game while Autumn struggles to help a puppy in need.
When all of the dogs escape from the Adoption Center, Nova recruits her friends to track them down before Autumn realizes they're missing.
The student council is accepting ideas for this year's big initiative; Aliya races to think of a proposal as Brad's bad idea grows in popularity.