Live On
Baek Ho-Rang is a high school student. Due to her pretty appearance, she is popular on social media and at her school. Yet, Baek Ho-Rang only has one friend, due to her condescending personality. Baek Ho-Rang encounters a problem. She learns that someone is trying to unveil her secret. To find that anonymous person, Baek Ho-Rang joins her high school's broadcasting club. Go Eun-Taek is the chief of the broadcasting club. He is a perfectionist and respected by the club members.