Ten comics compete to keep straight faces while striving make their competitors laugh.
Ready Steady Po
Each comedian has their own strategy on how to keep it together, but the yellow card is only a smile away.
Where's the Party Tonight?
The comedians employ every trick in their arsenal to stay in the game, but a mind-boggling dance performance makes one of them see red.
Hosts Vivek and Shiva thoroughly enjoy the antics of the comedians, but they know comedy is serious business and eliminate not one but two comedians.
Two comedians experiment with their show time, proving they will do anything to induce a laugh.
Two comedians realize how tough the game is as the hosts Vivek and Shiva card them for their inability to make the others laugh.